«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы білім бөлімі Шұбарағаш ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Шубарагаш отдела образования по Буландынскому району управления образования Акмолинской области

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Адам мен табиғат

27.11.2020

Сабақ: қазақ тілі мен әдебиеті

Мектеп:  Шұбарағаш ОМ

Күні:  26.11.2020

Мұғалімнің аты-жөні:  Амерханова З.С.

Сынып: 10Т2 

Катысқандар:  

Қатыспағандар: 

Сабақ тақырыбы:  

Адам мен табиғат. №9

Осы сабақ  арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 

10.2.2.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық мәтіндерге сүйеніп, монолог және диалог құрау, сөз әдебі  мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып,  тыңдаушыға әсер ету;

Сабақ мақсаттары: 

Ғылыми-көпшілік және публицистикалық мәтіндерге сүйеніп, монолог және диалог құрайды, сөз әдебі  мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып,  тыңдаушыға әсер ете алады;

Бағалау критерийлері:  

  • ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндерді оқып, түсіне алады;
  • ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндер негізінде монолог немесе диалог құрай алады;
  • сөз әдебі мен сөйлеу әдебі формаларын орынды қолданып, тыңдаушыға әсер ете алады.

Тілдік мақсаттар  

Теңіз, айдын, дауыл, құм дауыл, шөккен кеме, экология, экологиялық апат, ұлттық экология

Осыған дейін меңгерілген білім:  

Аралдың экологиялық проблемалары, Арал теңізінің жағдайы, Арал теңізі – бүкіләлемдік проблема т.б.

Дифференциация  

Оқушылардың барлығы:  Қадір Мырзалиевтің «Аралым» өлеңінің мазмұнын біледі, қосымша мәтіндермен танысады, оқып негізгі идеясымен танысады

Оқушылардың көбісі: Қадір Мырзалиевтің «Аралым» өлеңінің және ұсынылған мәтіндердің мазмұнындағы проблемаларды санамалап айта алады, қазіргі өмірмен байланысын таба алады, дәлелдер келтіре отырып, таратып айтып бере алады

Оқушылардың кейбірі: Қадір Мырзалиевтің «Аралым» өлеңін жатқа біледі, өлеңде және берілген мәтінде көтерілген мәселеге өз пікірі мен көзқарасын сыни тұрғыдан білдіре алады, өзіндік тұрғыда мәселені шешу жолдарын көрсете алады.

Пәнаралық байланыс 

Қазақстан тарихы,   география, математика

АКТ-ны қолдану дағдылары: 

Презентация, интернет желісін қолдану, Арал теңізіне қатысты мәліметтерді  слайд бойынша түсіндіру т.б.

Сабақтың барысы: 

Сабақ кезеңдері

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Ресурстар  

Қызығушылықты ояту 

 

 

 

8 минут

 

 

 

 

 

  1. Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.
  2. Үйге берілген тапсырманы сұрау.

Қызығушылықты ояту мақсатында төмендегі суреттерді тамашалатып, оларға тиісті смайликтерді жабыстыртып, оның себебін анықтату арқылы белгілі бір ой тудырту, балалардың көзқарасы мен пікірлерін тыңдау.           

 

 

 

 

 

2 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17 минут

Тыңдалымалды тапсырма:

Сөздікпен жұмыс, аңдатпа

Теңіз – айдын

Бұлттарды сүзген – бұлттарға жеткен

Жоқ айбының – жоқ күшің, қайратың

Шөккен – батқан

Дауыл жеккен – дауылмен қатар жүзген

Толар ма ауыл жағаға? – жағасына ауыл келіп қонар ма?

Бағалау критерийі

Бағалау критерийі

Дескриптор

Ғылыми-көпшілік және публицистикалық мәтіндерге сүйеніп, монолог және диалог құрау, сөз әдебі  мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып,  тыңдаушыға әсер ету

Мәтін мазмұнын түсінеді

Мәтін мазмұнына сай диалог құрастыра алады

Сөйлеу әдебін сақтап, тыңдаушыны қызықтыра алады

Тыңдалым тапсырмасы:

  • Қадыр Мырза Әлінің «Аралым» өлеңінің мазмұнымен таныссыздар. Қайта танысу – оқып шығу. /Өлеңді мұғалім мәнерлеп оқып береді немесе алдарына өлең мәтіні беріледі/
  • Арал теңізінің экологиялық проблемаларына қатысты мәтінмен танысу.
  • Екі мәтінде көтерілген мәселелерді Венн диаграммасы бойынша саралау.

 

 

Тыңдалымнан кейінгі тапсырма:

  • Диалогқа қатысты мәлімет үлестіру;
  • Мәтін мен өлең мазмұнына байланысты сұрақтар қою арқылы жұпта диалог құру

Кері байланыс

  1. Бүгінгі сабақтан қадай әсер алдыңыздыр?
  2. Арал теңізінің проблемасы туралы бұрын не білдіңіз?
  3. Бүгінгі сабақтан Арал теңізінің экологиялық проблемасы туралы не біле алдыңыз?
  4. Қандай тұжырымға келдіңіз?

 

3 минут

 

 

 

 

 

 

Рефлексия  

 

 

Үй тапсырмасы:  Арал теңізінің қазіргі таңдағы жай-күйі туралы мәлімет жинап келу

 

           
Просмотров: 605


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст