«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы білім бөлімі Шұбарағаш ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Шубарагаш отдела образования по Буландынскому району управления образования Акмолинской области

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Биология 8А "Ас қорытудың маңызы"

23.02.2018

Биология: 8 А                                    Сабақ: №43                Күні: 16.02.2017

Сабақтың тақырыбы: Ас қорытудың

маңызы..

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Жаңа

тақырыпты меңгерту. Оқушыларға асқорыту мүшелері

жайлы

түсінік беру

Дамытушылық: Оқушылардың сабаққа белсенділігін

арттыру,қосымша материалдарды пайдалануға дағдыландыру, ойлау қабілетін дамыту.

Тәрбиелік: Тақырыпты

түсіндіре отырып оқушыларды адамгершілікке тәрбиелеу.

Сабақ типі:аралас

Сабақ турі: ЖИГСО-1

Сабақ әдісі: ауызша

Көрнекіліктер: Карточкалар,

интероактивті тақта, слайдтар, деңгейлік тапсырмалар.

Пән

аралық байланыс: валеология

Сабақ

барысы:

1.Ұйымдастыру сәті(2 мин)

2.Пысықтау сұрақтары(8 мин )

3.Жаңа тақырыпты түсіндіру

(25мин)

4.Жаңа тақырыпты бекіту (5мин)

5.Бағалау (3мин)

6.Үйге тапсырма беру(1мин)

1.Ұйымдастыру

- сәлемдесу

-оқушыларды түгендеу

- сабаққа назар аударту

2.Үй

тапсырмасын сұрау:

Сәйкестікті

тап

1

Тағамдық заттардың қызметі

А) Ет, балық, жұмыртқа, жаңғақ, асбұршақ

2

Нәруыздардың ағзаға қажетті

тәуліктік мөлшері

 

Б) Сүт өнімдері, жұмыртқа

3

Нәруыздар қандай тағамдардың

құрамында кездеседі?

В) 500г

4

Майлардың ағзаға қажетті

тәуліктік мөлшері

Г) Құрылыс материалы, энергия көзі

5

Майлар қандай тағамдардаң

құрамында кездеседі?

Д) Көмірсу

6

Жануартекті тағамдардың құрамында

көп кездесетін органикалық зат

Е) 100-120г

7

Ағзаға қажетті көмірсудың

тәуліктік мөлшері

Ж) 70-100г

8

Өсімдіктекті тағамдардың

құрамында көп кездесетін органикалық зат

З) Нәруыз

1

2

3

4

5

6

7

8

Г

Е

А

Ж

Б

З

В

Д

3.Жаңа

тақырыпты түсіндіру

Сыныпты 5 топқа бөлеміз (жұмыс тобы):

Бұл топтар жұмыс тобы деп

аталады. Осы топтардағы оқушыларға 1-5 дейін белгіленген карточкалар

таратылады. Содан кейін 1 карточканы алған оқушылар 1-ші топқа, 2

карточканыалғандар 2-ші топқа,...... барады.

Эксперттер

тобы:

Ауыз

қуысы Жұтқыншақ,өңеш Асқазан Аш ішек Тоқ ішек

Әрбір топтағы оқушыларға тақырып

бойынша жеке тақырыпшалар бөлініп беріледі. 7 мин ішінде барлық топтардағы

оқушылар берілген тақырыпшаларды бірігіп оқып, бір-біріне түсіндіріп, қысқаша

конспект жазып алады. Берілген тақырыпшаны толық түсініп алған соң барлық

оқушылар бастапқы жұмыс топтарына қайтып барады да, өздері оқыған жеке

тақырыпшаларды бір-бірлеріне түсіндіреді (10-15 мин). Оқушылар тақырпты толық

меңгеріп, түсініп алған соң карточкаларды пайдалана отырып жаңа тақырыпты

бекітеміз.

Қосымша

материалдар:

Жұту – рефлекс арқылы іске асырылатын күрделі

процесс. Ауызда шайналып бапталған асты адам өз еркімен жұтуға даярлайды. Ас

кесегі тілдің және ұрт еттерінің итермелеуімен тілдің үстіне қарай жылжытылады.

Одан әрі тілдің түбірі көтеріліп ас кесегін таңдайға тақап қысады да

жұтқыншаққа қарай ысырады, сөйтіп ауыз ішін жұтқыншақтан бөліп тастайды.

Жұтқыншаққа ас кесегі өткен кезде алдымен жұмсақ таңдай мен тілшік, жұтқыншаққа

қарай көтеріледі де, оның мұрын бөлімін ауыз бөлімінен бөліп тастайды, сөйтіп

жұтынған сәтте ас кесегінің мұрынға өтіп кетпеуіне кедергі жасалады. Тіл түбірі

жұтқыншаққа өткен ас кесегімен көмей қақпақшасын үстінен басады да көмейді

жауып тастайды. Одан әрі ас кесегі өңешке қарай жылжиды.

Сіңіру – күрделі физиологиялық процесс. Аш

ішектің ішіндегі бүрлер арқылы белок, май мен көмірсудың ыдырау өнімдері қанға

сіңеді. Бүрлердің көп болуы аш ішектің кілегейлі қабықшасының сіңіру бетін

арттырады. Бүрдің әрқайсысына қан тамырлары мен лимфа тамырлары келеді. Олар

қоректік заттардың суда еріген ыдырау өнімдерін өзіне сіңіріп алады.

4.Жаңа

тақырыпты бекіту

5.

Оқушыларды бағалау

6.Үйге

тапсырма беру § 45

Просмотров: 491


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст