«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы білім бөлімі Шұбарағаш ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Шубарагаш отдела образования по Буландынскому району управления образования Акмолинской области

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Көктем мезгілі Поурочный план Оспанов Е.К. қазақ тілі мен әдебиет

04.03.2019

Тақырыбы:

Көктем мезгілі

Мектебі: Шұбарағаш ОМ

Күні, айы:

Мұғалімнің аты-жөні: Оспанов Ернар Кожагельдинович

 

3-сынып

Сабаққа қатысқан

оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

 

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

3.2.1.1 - сөйлеу барысында мәтін тақырыбына сәйкес сөздерді қолдану;

3.2.2.1 - мұғалім ұсынған тақырып негізінде өз ойын айту;

Сабақ мақсаты:

Барлық оқушылар: Мұғалімнің көмегімен айтылып отырған сөздерді жаза алады.

Оқушылардың басым бөлігі:

Қазақтың төл дыбыстарын айыра алады.

Кейбір оқушылар:

Сол мәтіннің мағынасы мен  сөздердің аудармасын біледі.

Сабақтың барысы

Сабақ

тың

басы

(2-5

минут)

(МК) оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру.

ресурс

 

Сабақ

тың

ортасы

(6-30

минут)

 

 

 

 

 

 

 

 

 Жаңа сөздер:

Қар ериді

Жиі

Найзағай ойнайды

Бүршік жарады

Тыңдалым, айтылым

1-тапсырма. Өлеңді тыңда. Өлең не туралы?

Оқылым 

 2-тапсырма. Мәтінді оқы.

Көктем айлары: наурыз , сәуір ,мамыр. Көктемде күн жылынады. Қар ериді, найзағай ойнайды ,жаңбыр жиі жауады. Құстар ұшып келеді. Ағаштар бүршік жарады. Көктем-жылдың әдемі мезгілі.

ҚБ

Оқылым Айтылым

3-тапсырма. Сөздерді мағынасына қарай сәйкестендір. Сөз тіркесін құра.

Қар

Ауа райы

Жаңбыр

Найзағай

Бүршік

Құстар

Жазылым

4-тапсырма. Суретті пайдаланып, сөйлемді толықтыр.

Көктемде  ... ериді. Ағаштар ... жарады.

Айтылым

5-тапсырма. Әр суретке бір сөйлемнен құра.

Айтылым

6-тапсырма. Сұрақтарға жауар бер.

  1. Көктем айларын ата.
  2. Көктемде ауа райы қандай? Көктемде не болады?
  3. Сен көктемде не істейсің?

Кел жаттайық!

Көктем

Үстін жасыл түк басып,

Көктем келді нық басып.

Тоғандарға тығылып,

Кетті лезде қыс қашып.

Өтепберген Ақыпбеков

Оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы (35-40 минут)

(Қ) Сабақты қорытындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады. Оқушылар сабақ барысында нені білгені, қалай жұмыс істегені, не қызық әрі жеңіл болғаны, не қиындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады.

Үй жұмысы: 90-бет. Тақпақты жаттау

 

Қосымша ақпарат

Қорытындылау

Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз. Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.

  1. Сабақ барысына өзгертулер енгіздіңіз бе? Неге?
  2. Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе не?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1:

2:

Просмотров: 1270


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст