2024-2025 оқу жылының 1 жартыжылдығы бойынша
педагог-психолог жұмысының талдау есебі
Педагог-психолог қызметінің мақсаты:
- Мектеп оқушыларының психикалық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік-психологиялық орта құру және білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
Міндеттері:
- Психологтарға көмекке уақтылы жүгінуді қалыптастыру (ата-аналар, оқушылар, мұғалімдер).
- Мұғалімдерге, оқушыларға және ата-аналарға психологиялық көмек көрсету арқылы педагогикалық мәдениетті арттыру;
- Мектептегі қызметкерлердің "эмоционалдыкүйіпқалуының" алдыналу.
- Оқушылардың жеке және зияткерлік дамуына, табысты әлеуметтенуіне жәрдемдесу
.- Психодиагностикалық, кеңес жүргізу,
түзету-дамытушылық және әлеуметтік диспетчерлікт бағыттар бойынша оқушылармен жұмыс;
- Оқушылар арасында өзін-өзі бұзатын мінез-құлықтың, қорқытудың, кибербуллингтің алдыналу. Бағыттар бойынша педагог-психолог қызметінің нәтижесі: Диагностикалық бағыт :
Диагностика: Айзенк
Мақсаты: Мектеп оқушыларының мазасыздық деңгейін анықтау Өткізілген сынып: 6 – 11 «А»,«Б» Қатысқан оқушылар саны: 26
Мерзімі: қыркүйек Диагностика: Филлипс
Мақсаты: Мектеп оқушыларының мазасыздық деңгейін анықтау Өткізілген сынып: 5«А»,«Б» Қатысқан оқушылар саны: 6. Мерзімі: қыркүйек Диагностика: Мақсаты: Оқушыларының мектепке бейімделуін анықтау Өткізілген сынып: 1 «А»,«Б» Қатысқан оқушылар саны: 2.
Мерзімі: қыркүйек
1-сынып оқушыларын тест алу арқылы мектепке қабылдау
Баланың мектепке дайындығын анықтау Керн-Йирасек әдісі
Барлық оқушылар мектепке дайын екені анықталды.
1 сынып оқушыларының мектепке психологиялық танымдық процестер:
1) Зейін; 2) ойлау; 3) естесақтау; 4) қиял; 5) сөйлеу; 6) қабылдау
. Тест 4 тапсырмадан тұрады, ол фонематикалық есту, сөздік қордың дамуы, қысқа мерзімді есте сақтау , саусақ икемі. Тест 1-10 балға дейін . Әр бір оқушыға тапсырмалар тиянақты түсіндіріліп, таратылды.
Тест тапсырмасының қорытындысы орташа болғандықтан сынып жетекшілер әр бір оқушымен жеке көп жұмыс жасау керек. Психолог жағынан сынып жетекшілерге оқушының фонематикалық есту, сөздік қордың дамуы, қысқа мерзімді есте сақтау , саусақ икемі қалыптастыруға жеке көмек көрсетіледі.
1-11 сынып оқушыларынан Н.Лусканов сауалнамасы «Мектеп мотивасиясы»
«Менің жанұям»,»Өзін-өзі бағалау», «Социометрия әдісі» «Мінезің жайлы ма?»; Психогеометриялық тестер алынды.
Қазан айында 5 сынып оқушыларымен орта буынға бейімдеуге оқушылардан сауалнама,тест, алынды.
5 сынып Танымдық процестер: 1) зейін; 2) ойлау; 3) есте сақтау; 4) қиял
5 сынып оқушыларынан психологиялық түрғыда тест алынды. Тест жұмыстарының қорытындысы төмендегідей нәтижелерді көрсетті 10 бал көрсеткішімен бағаланады
5 сынып оқушыларынан психологиялық тұрғыда тест алынды. Тест жұмыстарының қорытындысы төмендегідей нәтижелерді көрсетті 10 бал көрсеткішімен бағаланады
1. Саған мектеп ұнай ма?
2 .Сен мектепке қуанышпен барасыңба?
3. Егер мұғалім мектепке барлығының келуі шарт емес десе,сен сабаққа келесіңба?
4.Кейбір сабақтардың болмай қалуы саған ұнайды ма?
5. Сен үйге тапсырма бермегенді қалайсыңба?
6. Сен сабақта үзілістің көп болғанын қалайсыңба?
7. Сен ата-анаңа мектеп жайлы көп айтасыңба?
8.Саған мұғалімнің қатал болғаны ұнайдыма?
9.Сенің сыныпта достарың көппе?
10. Сыныптастарың саған ұнайдыма?
3- Психокоррекциялық және дамытушылық жұмыстары
1-11 сынып оқушыларынан Мектепке, пәнге, мұғалімдерге деген көзқарастарын байқау мақсатында тест, сауалнама алынып, оқушылардың мектепке, пәнге, мұғалімдерге деген көзқарастары жақсы екені анықталды.
Бастауыш сынып оқушыларымен мектеп күн тәртібіне бейімделуіне коррекциялық сабақтар, кеңестер, тренингтік жаттығулар жүргізілді.
Социометрия әдісі
1.Кіммен қосымша сабаққа дайындалар едің?
2 .Өз сырыңды кіммен бөлісер едің?
3. Туған күніңе кімдерді шақырар едің?
4. Сенде циркке 2 билет бар соның біреуін кімге берер едің?
5. Тауға саяхатқа кіммен шығар едің?
1-4 сынып оқушылармен таным процецтерінде ақаулығы бар оқуға даярлығы төмен балалармен дамыту машықтарына жаттығу жұмыстары жүргізіліп, пән мұғалімдеріне оқушылармен үнемі қосымша сабақтар өткізіліп, ата-аналары сабақтарына қатысып отыру керек екені айтылды.
Орта буын оқушыларымен жеке тұлғалық мінезіне «Өзін-өзі тану» тренингі жүргізілді
Сұраныс бойынша мінез-құлқы қиын оқушыларымен әңгімелер өткізіліп,кеңестер берілді
4-Психологиялық кеңес беру және ағарту жұмыстары
Баланы мектепке даярлау барысында отбасы мен мектептің бірлескен жұмысы туралы ата-аналарға психологиялық кеңестер берілді.
Проблемасы бар әлеуметтік жағдайы төмен оқушылардың ата-аналарына кеңес берілді
Өзін-өзі бағалау тесті Айзенг
Мақсаты: Оқушы бойындағы үрей мен қорқыныш деңгейін анықтау
Диагностика: " Керна Ирасенко" сауалнамасы және "мектеп мотивациясы" сауалнамасы
(н.Г. Лусканова бойынша) Мақсаты: Оқушыларының мектепке бейімделуін анықтау Өткізілген сынып: 5- «А»,«Б» Қатысқан оқушылар саны: 6 Мерзімі: қыркүйек Диагностика: «Баспалдақ». Өткізілген сынып: 2-4 «А»,«Б» Қатысқан оқушылар саны: 25. Мерзімі: қараша Диагностика: "Оқу мотивациясы" сауалнамасы Карпова Г. А. Мақсаты: Оқу мотивациясын анықтау Өткізілген сынып: 5-8 «А»,«Б» Қатысқан оқушылар саны: 34 Мерзімі: қараша Диагностика: Филипстің мектептегі мазасыздық күйі Мақсаты: Дезодаптацияланған балалармен мазасыздықты қайта диагностикалау Өткізілген сынып: 5«А»,«Б» Қатысқан оқушылар саны: 6. Мерзімі: қараша Диагностика: Социометрия Дж.Морено Мақсаты: Тұлғааралық қатынастарды диагностикалау Өткізілген сынып: 5-7 «А»,«Б» Қатысқан оқушылар саны: 10. Мерзімі: желтоқсан Диагностика: "Отбасылық социограмма"әдістемесі Мақсаты: Оқушылардың отбасылық әл-ауқатын диагностикалау Өткізілген сынып: 7-10 «А»,«Б» Қатысқан оқушылар саны: 18. Мерзімі: желтоқсан Түзету-дамыту қызметі. Ойыны Мақсаты: Мектептегі мазасыздықты, әлеуметтік бейімделуді түзету Өткізілген сынып: 5 «А»,«Б» Қатысқан оқушылар саны: 6. Мақсаты: Оқушылардың мектепке бейімделуіне ықпал ету Өткізілген сынып: 1 «А»,«Б» Қатысқан оқушылар саны: 6. Мерзімі: қыркүйек Тренинг: "Біз біргеміз" Мақсаты: Оқушылар арасында жақсы қарым-қатынас орнату, психологиялық күйзелістен арылу.
Желтоқсан Тренинг: "Өмірдегі сәттілік" Мақсаты: Оқушылардың өмірге деген құштарлығын, қызығушылығын ояту Өткізілген сынып: 10 «А», Қатысқан оқушылар саны: 4. "Бейімделу кезеңінің ерекшеліктері" (1,5 сыныптар).
Мерзімі: желтоқсан Ағартушылық жұмыс Білім беру жүйесінде оқушыларды психологиялық дамыту, педагогтардың психологиялық білімін арттыру мақсатында іс- шаралар жүргізілді. Сонымен қатар ата- аналармен жиналыстар өткізілді. Қорытынды: Барлық бағыттар бойынша жұмыстар жоспар бойынша өткізілді. Психология апталығы “Жақсы көңіл-күй себеті” атты акциямен мектеп психологі оқушылар мен мектеп ұжымын мектепте қарсы алды!
Апталықтың ашылуы өтті. С акцией "Хорошие настроения" школьный психолог встретил учеников и школьный коллектив в школе! Состоялось открытие Недели. Психология апталығына орай жоспарға сәйкес “Психология бұл…” атты оқушылар арасында арт- терапия өтті. Мақсаты: Оқушылардың психологиялық мәдениетін қалыптастыру, оқушылар арасында жағымды қарым-қатынас орнату. « Өзінді қорға!»мұғалімдердің эмоционалдық күйзеліс синдромының алдын алу тренингі. Мақсат: педагогтардың психологиялық денсаулығын сақтау және нығайту үшін жағдай жасау, психоэмоционалдық күйлерді реттеу дағдыларын қалыптастыру, педагогикалық қызметте эмоционалды күйіп қалудың алдын алу. Психология апталығына орай үзіліс кезінде ойнатылған “Бақыт сәтін сыйла” ойындары