«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы білім бөлімі Шұбарағаш ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Шубарагаш отдела образования по Буландынскому району управления образования Акмолинской области

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Сабақ тақырыбы: алгебралық өрнектер

18.02.2021

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

6.2В Алгебрлық өрнектер

Сабақ 80

Күні:30.12

Мұғалімнің аты-жөні: Жалел А

Сынып: 6

Қатысқандар саны:      

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Мәтінді есептерді шығару

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.5.2.4

мәтінді есептер шығаруда айнымалысы бар өрнектер мен формулалар құрастыру;

6.2.1.10

теңдіктерден бір айнымалыны екінші айнымалы арқылы өрнектеу;

Сабақ

мақсаттары

Оқушылар:

  • мәтінді есептерде есеп шартын оқып түсіну;
  • есеп  шарты бойынша айнымалысы бар өрнектерді құрастыру;
  • құрылған өрнектегі бір айнымалыны екінші айнымалы арқылы өрнектеу;
  • құрылған өрнектің  сандық мәнін табу.

Бағалау

критерийлері

Оқушылар:

  • мәтінді есептерде есеп шартын оқып түсінеді;
  • есеп шарты бойынша айнымалысы бар өрнектерді құрастыра алады;
  • құрылған өрнектегі бір айнымалыны екінші айнымалы арқылы өрнектейді;
  • құрылған өрнектің  сандық мәнін дұрыс табады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

  • бұл бөлімдегі математикалық терминологияны қолданады;
  • алгебралық өрнектерің тепе-тең түрлендірулерінің орындауын түсіндіреді;

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

- - айнымалы;

- алгебралық өрнек;

- тепе-теңдік;

- айнымалының мәні;

- айнымалының мүмкін мәндері;

- коэффициент;

- әріпті бөлігі;

- ұқсас мүшелер;

- әріпті өрнектің мәні;

- өрнектерді тепе-тең түрлендірулері;

- өрнектерді ықшамдау.

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

  • алгебралық өрнек деп …;

алгебралық өрнектің мәнін табу үшін … керек.

Құндылықтарды

 дарыту

Құндылықтарды дарыту жеке жұмыс, өз ойымен бөлісу, пікірін көпшілік алдындаматематикалық тілде жеткізе алу, диалог барысында  өзімен бірге басқалардың да пікірін тыңдап, құрметтеу, өзара көмек көрсету  сияқты әрекеттер арқылы іске асады.

Пәнаралық

 байланыстар

Формулаларды алуы, формулалармен жұмыс істеуі, физика, химия және биология есептерін шығарғанда бір айнымалысы бар өрнек құра білуі.

АКТ қолдану

дағдылары

 Интербелсенді тақтаны пайдалану қабілеттерін дамыту.

Бастапқы білім

Әріпті өрнек туралы түсінігі бар. Есептің шарты бойынша әріпті өрнекті құрастыра алады. Әріпті өрнектердің мәндерін таба алады. Бүтін өрнектерді түрлендірулерді орындай алады.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

            0 – 2 мин

 

 Ұйымдастыру кезеңі

Үй тапсырмасына шолу.

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

           2 – 27мин

 

 

27-38 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Өздік жұмыс

Оқушыларға жиынтық бағалау тапсырмалары беріледі

Сыныптық жұмыс

 «Сиқырлы шаршы»
Шаршының тор көздеріндігі сандарды тігінен, көлденеңнен, көлбеуімен қосқанда қосынды - ге тең, бос орындарды толықтырыңыз.

     

 

Сыныптық жұмыстан алған білімді жүйелеу, нақтылау мақсатында жұптық жұмыс ұсыну.

 

Жеке жұмыс

Ізделінді санды 2,5 есе арттырып, одан ізделінді санның жартысын шегерген кезде, ізделінді саннан 1,99 – ға артық болатындай сан шықты. Ізделінді санды табыңыз.

Шешуі:  х ізделінді сан,

 

 

 

Жауабы: 1,99.

 

Дайын жауаптарымен шығарылу жолы көрсетіледі, сол арқыылы жұптар арасында өзара бағалау жүргізіледі.

 

 

 

 

 

 

Қосымша 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математика 6 класс, Н.Я. Виленкин, В.И. Жохов 32-е издание, Москва 2014 г. ISBN 978-5-346-03018-8

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

 

38 – 40 мин

Сабақты қорытындылау:

  • оқушылардың есеп мәтінін түсінуі;
  • тиімді жолды таңдай білуі;
  • оқушылардың мәтінді есептермен жұмыстануы.

 

Үй жұмысы:

Шығармашылық тапсырма:

Әр оқушы өзінің қалаған бағыты бойынша мәтіндік есеп құрастырып, оны параққа (А4) шешімін орындап тапсырады.

 

Рефлексия:

 

 

 

 

 

 

 

Қосымша

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы.

Сабақ үрдісінде ұсынылған тапсырмалар біртіндеп күрделендіріліп берілген. Оқушының мәтінді есептерді шешуде ойлау қабілетін шыңдау барысында әр түрлі бағыттағы  тапсырмалар ұсынылады.

 

 Жұптық жұмыста бірін-бірі бағалау, жеке жұмыста өзін өзі бағалау, мұғалімнің бағалауы. Әр жұмыстан кейін кері байланыс жасап отыру.

Оқушы шаршамас үшін сергіту мақсатында тапсырма ұсынылады, еркін қозғалыста орындауына көңіл бөліңіз.

             

 

Просмотров: 429


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст